بیسیم چی محراب

افسر جوان جنگ نرم

بیسیم چی محراب

افسر جوان جنگ نرم

سلحشور: ۱۷ نفر بهائی در تلویزیون را شناسایی کردیم

سلحشور: ۱۷ نفر بهائی در تلویزیون را شناسایی کردیم

در نشست خبری فرج الله سلحشور گفت: اگر ما بگوییم در صنعت، پژوهش، تکنولوژی یا اختراعات دشمن را بیرون کرده‌ایم درست است اما در زمینه فرهنگی این اتفاق صورت نگرفته است. همین حالا ما ۱۷ نفر بهایی در مجموعه فرهنگی و هنری تلویزیون داریم. همینطور صهیونیست‌ها، ماسون‌ها، ساواکی‌ها و توده‌ای‌های فراوانی در عرصه هنر حضور دارند. اما چون امثال سلحشور نقشه‌هایشان را بهم می‌زنند می‌خواهند حذفش کنند.

وی یادآور شد: برایشان سخت است بعد از اینکه در سینمای جهان پیامبران گناهکار نمایش داده می‌شوند، کسی درباره حضرت یوسف سریالی ساخت که در پشت صحنه آن هیچکس سیگار نمی‌کشید، نمازخانه داشتیم و نماز جماعت برگزار می‌کردیم، به هر کس روزه می‌گرفت جایزه می‌دادیم، اعیاد مذهبی به همه هدیه می‌دادیم و نمی‌گذاشتیم کسی برای بانوان مزاحمتی ایجاد کند.
این کارگردان به ذکر نمونه‌هایی از دلایل طاهری برای تقلب پرداخت و افزود: این دلایل خنده دار بودند. واقعا کمدی تلخی بود. افرادی هستند که می‌خواهند من کار نکنم، خودشان فرش قرمز می‌اندازد و در تمام رسانه‌ها گزارش منتشر می‌کنند اما طاقت حرف‌های مرا ندارند. چون خادم مردم هستم. در غیر این صورت مگر قیافه‌ام بهتر است یا کارگردانی را بیشتر بلدم؟ من فقط در فکر خدمت به مردم هستم. مردم هم دعایم می‌کنند و این از سرم زیاد است.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد